Τετάρτη 1 Αυγούστου 2007

Ποιός θα φτάσει πρώτος τα αστέρια!

Γιατί εγώ κινούμαι απ΄ τα δικά σου χέρια...
Εγώ δεν μπορώ, εσύ μπορείς να φτάσεις και τ' αστέρια!

Αυτά έγραφε ένας φίλος μου εξαιτίας της πίεσης της προετοιμασίας για τις Πανελληνίες!
Είναι η στιγμή που εσύ κρατάς το μέλον στα χέρια σου και όχι τα φροντιστήρια!
Από την εφηβεία και τον χαβαλέ που επικρατεί στα ελληνικά δημόσια σχολεία, σου ζητάνε να ωριμάσεις μέσα σε λιγότερο απο ένα χρόνο!
Από εκεί που ο μόνος λόγος που δεν κοιμάσαι μες την τάξη είναι ο χαβελές, καλείσαι να στηριχτείς στα πόδια σου και να εργαστείς πολύ σκληρά χώρις να έχεις περιθώριο να χαλαρώσεις έστω για ένα Σαββατόβραδο!

Όλοι έχουμε αναρώτηθει για πολλούς καθηγητές, πως γίνεται να τέλειωσαν αυτοί οι ανεκπαίδευτοι το πανεπιστήμιο! Αν δεν συμορφοθούν αυτοί, η ελληνική παιδεία δεν θα πάει ποτέ μπροστά! Είναι δυνατόν να έρχεται ο άλλος να διδάξει γεωγραφία και να μην ξέρει ποιά ειναι η Πορτογαλία και ποιά η Ισπανία;

Πως μου ζητάς εμένα λοιπόν ρε φίλε μετά από τόσα χρόνια απραξίας και λούφας να βάλω τον κώλο μου κάτω και να διαβάσω;!

ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ! ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ?

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΑΛΑΚΑΣ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ! ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ! ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΕΛΙΟΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!

2 σχόλια:

paranoia είπε...

Μου αρεσε πολυ αυτο που εγραψες και συμφωνω τουλαχιστον στα περισσοτερα.
"Το ακπαιδευτικο συστημα στην Ελλαδα τον παιρνει!" Αυτη ηταν η μονη φραση που εγραψε ενα κοριτσι στις πανελληνιες στην εκθεση!
Βασικα πιστευω οτι το σχολειο μας δινει τι ερεθισμα να ασχοληθουμε με πραγματα που μας αρεσουν και επειτα εμεις με δικη μας προσωπικη προσπαθεια να ασχοληθουμε με περισσοτερη αφοσιωση. Το σχολειο δεν ειναι τελειως αχρηστο, ειναι απλως μια αρχη στην πορεια μας, αυτο που μας μαθαινει καποιους νομους και κανονες για τη ζωη. Ειναι ενα πρωταρχικο σταδιο στο να διαμορφωσουμε την προσωπικοτητα μας. Τωρα για τις γνωσεις τι να σου πω... ΚΑνεις δεν τα ξερει ολα. Μονοι μας, με τις δικες μας δυναμεις θα καταφερουμε αυτο που θελουμε...

ΤρομακτικήΓοητεία είπε...

ola afta einai swsta! alla prepei na ginontai k m ton swsto tropo!